Politica de retur

Dreptul de retragere

Conform legislației în vigoare, mai precis OUG 34/2014, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării acestora, fără a fi necesară motivarea deciziei. Vă rugăm să citiți cu atenție condițiile ce trebuie îndeplinite pentru a face acest lucru:

  1. Ne informați de intenția de a returna produsele, înainte de expirarea perioadei de retragere menționate mai sus. Pentru a găsi toate modalitățile disponibile de a ne contacta, vă rugăm să accesați acest link;
  2. Returnați produsele în cel mult 14 zile calendaristice de la transmiterea către noi a intenției de a face acest lucru;
  3. Achitați costul transportului, cu excepția cazurilor în care produsele prezintă defecte ce intră sub garanția producătorului;
  4. Produsele sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite: piesele auto/moto nu au fost montate pe vehicul și nu au fost deteriorate, produsele lichide nu au fost desigilate, iar ambalajele nu au fost deteriorate semnificativ;
  5. Veți suporta orice potențiale costuri cauzate prin diminuarea valorii produselor. Aceste costuri vă vor fi aduse la cunoștință, împreună cu dovezile relevante.

Excepții

Sunt exceptate de la dreptul de retragere:

  1. Serviciile deja prestate, dacă v-ați dat acordul pentru efectuarea acestora;
  2. Produsele și serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară;
  3. Produse realizate la comandă sau personalizate conform specificațiilor oferite de dumneavoastră;
  4. Produsele susceptibile la deteriorare rapidă;
  5. Produse desigilate ce țin de sănătate sau igienă, dacă le-ați desigilat;
  6. Produse care au fost inseparabil amestecate de dumneavoastră cu alte elemente;
  7. Serviciile solicitate în mod express ce implică deplasarea noastră la dumneavoastră pentru efectuarea unor reparații urgente, inclusiv produsele ce cad sub incidența acestor servicii;
  8. Produse desigilate de tip software sau multimedia, dacă au fost livrate sigilate;
  9. Ziare, periodice și/sau reviste;
  10. Contracte încheiate în urma unor licitații;
  11. Serviciile de cazare cu scop non-rezidențial, de transport mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activități de agrement programate la o dată specifică;
  12. Conținut digital livrat în alt mod decât pe suport material.

Ramburs

Contravaloarea produselor returnate se va rambursa în termen de 14 zile calendaristice de la primirea informării dreptului de retragere de la dumneavoastră, dacă produsele au fost returnate în această perioadă. În caz contrar, rambursul se va face în termen de o zi lucrătoare de la primirea produselor. Acest termen poate fi prelungit dacă, în momentul re-intrării în posesie a produselor, sesizăm daune asupra produselor sau ambalajelor acestora care pot diminua valoarea lor, caz în care vă vom contacta pentru rezolvarea speței.

Rambursul se face în mod standard prin aceeași metodă ce a fost folosită la plata produselor, dar, cu acord comun al părților, metoda de rambursare poate fi schimbată.

Înlocuirea produselor

În cazul produselor defecte, vi le vom înlocui cu unele identice dacă acest lucru este posibil. Pentru cazurile acoperite de garanție, aceasta este principala variantă și, doar în cazurile în care acest produs nu se mai găsește, contravaloarea produsului vă va fi rambursată.

Contact

Pentru orice întrebări sau nelămuriri vă stăm la dispoziție, așa că nu ezitați să ne contactați.